استفاده از کتونی قم توسط یک کودک موجب قد کشیدن وی شد

کفش‌های کتونی یا «ورزشی» با راحت‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین گرایش‌ها سازگار می‌شوند و همچنین دارای آخرین فناوری موجود برای دویدن، تناسب اندام، فوتبال و غیره هستند.

در گذشته این نوع کتونی قم وجود نداشت و ورزشکاران تخصص خود را با پای برهنه انجام می دادند.

پیدایش کتونی ورزشی به اواخر قرن هجدهم بازمی گردد، زمانی که تولیدکنندگان لاستیک تصمیم گرفتند از مازاد تولید خود به غیر از چرخ دوچرخه و ماشین برای محصولات دیگر استفاده کنند.

بنابراین، اولین طرح ها بسیار ساده و ابتدایی بودند: کفی آن از لاستیک و قسمت بالایی از بوم ساخته شده بود. در واقع، تا پایان قرن 19، آنها شروع به داشتن روح خود نکردند.

از سوی دیگر، این کفش از یک کتونی سبک با زیره بسیار نازک تشکیل شده بود، چیزی که تفاوت زیادی با مدل های فعلی دارد که پلت فرم در آن ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

کتونی

اولین مدل کتونی ورزشی که به بازار عرضه شد Keds نام داشت که توسط ایالات متحده ساخته شد. شرکت لاستیک بیش از 120 سال پیش، معنای آن به دلیل “کفش بی صدا” است و در سال 1917 کفش بسکتبال ساخته شد.

در دهه 1950 بیشتر جوانان از کفش های ورزشی استفاده می کردند، اما امروزه این کتونی قدیمی است و هم افراد مسن و هم جوان تر از آن استفاده می کنند.

کفش های ورزشی مسیر جدیدی پیدا کرده اند، در گذشته های دور فعالیت های ورزشی با کتونی یا استفاده از کفش های خشن هر روز انجام می شد.

کتونی ورزشی با قدرت به لباس مردان و زنان با طرح‌هایی از چرم یا پارچه، همیشه مطابق با آخرین نوآوری‌های تکنولوژیک، وارد می‌شوند.

مهمترین چیز برای یک ماجراجویی در فضای باز، تجهیزات و به خصوص کتونی مناسب است که به ورزشکار کمک می کند تا به اهداف خود برسد و کوه ها را فتح کند.

به همین دلیل، علاقه‌مندان به فعالیت‌های خارج از منزل همیشه کفش‌های کوهنوردی و کوهنوردی ممتاز را در سفرهای خود می‌برند، زیرا دارای تعدادی ویژگی و ویژگی خاص برای محافظت از پا و مچ پا حتی در بدترین شرایط هستند.