مصرف نبات نگین یزد موجب درمان زخم معده ی مرد 80 ساله شد

نبات نگین یزد محصولی در گروه قنادی ها می باشد. (قنادی) تعریف مطابق اخطاریه وزارت صحت عامه به معنی فرآورده برای مکیدن یا جویدن است. با هر طعم دهنده شکر به عنوان ماده اصلی وجود دارد.

و ممکن است شامل اجزای دیگری باشد برای طعم دادن با یا بدون طعم دهنده.

یکی از اجزای مهم نبات محصولی است که حاوی اجزای اصلی از جمله شیرین کننده ها باشد. طعم دهنده ها، رنگ ها و غیره

شیرین کننده ها شامل شکر (ساکارز)، شربت گلوکز (شربت گلوکز)، شربت فروکتوز، قند معکوس یا جایگزین های قند مانند الکل های قند مانند سوربیتول (سوربیتول)، مانیتول (مانیتول) هستند که بر شیرینی تاثیر می گذارند.

از جمله شفافیت نبات مواد طعم دهنده یا طعم دهنده عوامل طعم دهنده هستند. هر دو مواد طبیعی مانند روغن اکالیپتوس هستند.

روغن پوست پرتقال یا از استفاده از مواد شیمیایی برای مخلوط کردن برای ایجاد طعم دلخواه، مانند نوشابه خامه ای، طعم انگور، یا مواد طعم دهنده مانند شکلات، پودر قهوه یا پودر شیر در نبات های با طعم قهوه یا شیر تافی و غیره.

نبات نگین یزد
عامل رنگ آمیزی Candy معمولا قهوه ای می شود. به دلیل گرما در فرآیند تولید در هنگام جوشیدن شکر استفاده می شود اما گاهی اوقات تولید کنندگان نیاز به قرار دادن رنگ های مختلف دارند.

برای جلب توجه خریداران، مانند پوشیدن رنگ قرمز برای نبات با طعم توت فرنگی و غیره.
سایر ترکیبات شامل اسیدهای آلی است. اسیدهایی که معمولاً در تولید نبات استفاده می شوند عبارتند از اسید سیتریک، اسید تارتاریک و اسید مالیک. شیرین.

نبات ها را می توان با توجه به ویژگی های فیزیکی به 3 نوع طبقه بندی کرد:

نبات (آب نبات سفت یا آب نبات سفت) یک محصول جامد است.

زمانی که جویدن شکسته می شود ممکن است پر کردن نیز وجود داشته باشد. از جوشاندن شکر با غلظت بالا تولید می شود. روی حرارت ملایم قرار دهید تا ورز داده شود، مخلوط شود و در نتیجه کریستالیزه شود.

(کریستالیزاسیون) و سپس داخل چاپ بریزید یا به اشکال مختلف قالب گیری می شود.