استفاده از کود فروت ست موبورسین در باغ های ترکیه اجباری شد

کود فروت ست موبورسین بسیار محلول هستند و به راحتی با رطوبت خاک جابجا می شوند. گزینه های کاربرد کود نیتروژن: کاربرد ردیفی، کاربرد باند، محلول پاشی. کارایی کاربرد به عوامل زیادی بستگی دارد.

هنگام پانسمان برگی محلول پاشی گیاهان با محلول های کم غلظت برای جلوگیری از سوختگی برگ (فقط از کودهایی استفاده می شود که بسیار محلول در آب هستند).

هر روش لقاح هدف خود را دارد. برای تأمین کامل ترین گیاهان با مواد مغذی در طول فصل رشد، لازم است روش های مختلف کود دهی به درستی ترکیب شود.

ترکیبی از روش های کاربرد با ویژگی های توسعه و تغذیه محصولات، فناوری کشاورزی و شرایط خاک و آب و هوا تعیین می شود. همچنین ترکیب کوددهی با سایر روش های کشاورزی تکنیکی فرآوری محصول از نظر اقتصادی سودمند است.

کاربرد پخش ممکن است کمتر از کاربرد باند یا بذر موثر باشد. حداکثر دوزی که می توان به طور ایمن در صورت استفاده در یک ردیف قرار داد به موارد زیر بستگی دارد.

کود فروت ست موبورسین

محصول، رطوبت خاک، نوع خاک (محتوای خاک رس و مواد آلی)، نوع کود، فاصله ردیف ها، فاصله بذر. کاربرد نواری کاربرد باند روش متداول استفاده از کودهای نیتروژنی است.

با بارندگی ناکافی در طول فصل، کاربرد عمیق نیتروژن در خاک مشکل ساز است. در خاک مرطوب (در طول و بعد از ذوب برف بهاره)، کود نیتروژن مصرفی ممکن است تا حدی از بین برود (فرایند نیترات زدایی).

استفاده از نیتروژن آمونیومی در پاییز به کاهش این تلفات کمک می کند. زمان مصرف یکی از سوالاتی که اغلب هنگام کار با کودهای نیتروژنی مطرح می شود این است: چه زمانی باید کود نیتروژن مصرف کرد؟

معمولا پاییز زمان مناسبی برای استفاده از کودهای نیتروژنی است. با این حال، در خاک های بیش از حد مرطوب، تلفات قابل توجهی از نیتروژن مورد استفاده در پاییز ممکن است رخ دهد.

کود دهی تصادفی در اوایل پاییز نیز می تواند باعث کاهش نیتروژن شود. ورود نیتروژن به شکل آمونیوم در اواخر پاییز باعث کاهش چشمگیر تلفات می شود.