روفرشی ترکیه ای 12 متری در جهاز تازه عروس چشم همه را به خود خیره کرد

یکی از اساسی ترین احجات خانه فرش است. فرش هایی که در زیر نور آفتاب نگهداری می شوند نیز با این دست راست دختر شما قلاب بافی می شوند.

به روفرشی ترکیه ای 12 متری که آلودگی را به تاخیر می اندازد و در عین حال از تمپورای خانه محافظت می کند، رو فرشی نامیده می شود. حصیر فرش با عبور از فرش فرش ها خشک شدن و شیار را طولانی تر می کند.

روکش فرش چیست؟
قطره فرش به عنوان روفرشی نیز شناخته می شود. مدل های مختلفی از این روفرشی وجود دارد که با پارچه روکش شده اند. نظافت فرش ها به طور کلی بسیار آسان است و توسط پیمانکاران ساختمانی قابل استفاده است.

تمیز کردن روکش های فرش بسیار ساده تر و کاربردی تر است. لچک ها با پوشاندن کامل رویه و کناره های فرش محافظت می شوند تا تعدادی از این روکش ها زیر فرش قرار گیرند.

روفرشی

علاوه بر این، در حالی که تمیز کردن فرش ها با خشک شویی هزینه های بالایی را به همراه دارد، ریزش فرش قرمز را در ماکیم beşiktaş دوبرابر می کند.

به طور خلاصه، پوشش فرش; این راه حلی است که برای به تاخیر انداختن و جلوگیری از آلودگی مواردی که نیاز به تمیز کردن و تمیز کردن سریع دارند، ساخته شده است.

روفرشی چه کاری انجام می دهد؟
آج کم دانه روفرشی همراه با لاستیک از فرش محافظت می کند. کثیف شدن فرش به تاخیر می افتد. به این ترتیب از لکه هایی که ممکن است روی سطح ایجاد شود جلوگیری می شود.

در عین حال، عمر محصول را افزایش می دهد زیرا نیازی به تمیز کردن مکرر ندارد. اما این مورد به صرفه است. این یک راه حل اقتصادی برای کاهش قابل توجه هزینه شستشو است.

این فرصت را برای تغییر دکوراسیون خانه خود با گزینه های مختلف طراحی ارائه می دهد.