عدم استفاده از مینی چیلر مشهد موجب پخش ویروس کرونا در یک کارخانه بزرگ شد

مینی چیلر مشهد برای دستیابی به حداکثر راندمان به کمپرسور مجهز شده اند این به معنای بهره وری بالای انرژی است که در دراز مدت منجر به کاهش هزینه های عملیاتی می شود.

نرم افزار تعبیه شده امکان کنترل ظرفیت خنک کننده کمپرسورها را فراهم می کند. شاخص های بالاترین کارایی را محاسبه می کند و در عین حال هزینه ها را به حداقل می رساند.

برای کارکرد کامل تجهیزات لازم است به صورت دوره ای آن را بررسی کنید. تعمیر و نگهداری مینی چیلرها طبق دستورالعمل سازنده انجام می شود. مالک می تواند خودش چنین کاری را انجام دهد. فقط ابتدا باید مطمئن شود که دستگاه به برق وصل نیست.

در طول عملیات تجهیزات، پارامترهای زیر باید به طور مداوم کنترل شوند:

وضعیت سازه های نگهدارنده قاب مینی چیلرها نباید هیچ نشانه ای از خوردگی داشته باشند.

مینی چیلر مشهد
شاخص های اصلی عملکرد دستگاه؛
سطح محلول ضد یخ و غلظت آن؛
وضعیت فن خنک کننده
شما باید نشت فریون را بررسی کنید، حجم و فشار آن، سطح روغن را روی فیلتر مناسب اندازه گیری کنید. نظارت بر جریان مایع خنک کننده نیز مهم است.

همه اینها را می توان بدون دخالت متخصصان شخص ثالث انجام داد. برای محافظت خازن در برابر آسیب های مکانیکی، توری های محافظ باید نصب شوند.

اگر کاربر در حین بازرسی مینی چیلرها متوجه آسیب به پره های کندانسور شد، باید با استفاده از ابزار مناسب به حالت عادی خود بازگردانده شود تا لوله ها در اثر جریان هوا دمیده شوند. همچنین لازم است به طور منظم عملکرد سنسورها و شیرهای اطمینان بررسی شود.

کاربر به تنهایی می تواند:

کندانسور مینی چیلرها را از برگ ها و سایر زباله های بزرگی که ممکن است در آنجا باشند تمیز کنید.
کالیبره کردن سنسورهای دما و فشار؛
اواپراتور را تمیز کنید؛
کنترل کار برقکارها؛
نظارت بر سطح روغن و فریون؛
برای اطمینان از عملکرد پایدار و ایمن، شیرها و یاتاقان ها را بررسی کنید.