نصب ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز برای ساختمان های تجاری اجباری شد

ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ورق گالوانیزه به دلیل خواص عالی که از ایجاد خوردگی جلوگیری می کند، در مهندسی مکانیک و ساخت و ساز ضروری است.

از ورق فولادی نیز در کارخانه ها برای تولید لوازم خانگی استفاده می شود. علاوه بر این، از این ماده در صنایع شیمیایی و کشاورزی استفاده می شود.

استفاده گسترده از این ماده به دلیل استحکام و دوام بالا، مقاومت در برابر نوسانات دما و پدیده های جوی امکان پذیر شده است. جنبه مثبت آن نیز هزینه پایین ورق گالوانیزه کرکره ای است.

ورق گالوانیزه کرکره ای از فولاد کربنی با کیفیت بالا با نورد سرد یا گرم ساخته می شود.

فروش محصولات را می توان نه تنها در ورق، بلکه به صورت رول انجام داد. فولاد گالوانیزه در یک رول برای حمل و نقل در فواصل طولانی بسیار راحت تر است.

ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز

با توجه به اینکه ورق گالوانیزه کرکره ای استحکام کمی دارد، تغییر شکل آن برای به دست آوردن شکل مورد نظر بسیار آسان است.

ورق گالوانیزه با کمک تکنولوژی پروفیل یا مهر زنی و سپس رنگ آمیزی آماده استفاده می باشد.

مهم است که به یاد داشته باشید که “گالوانیزه” دارای خواص ویژه ای است، بنابراین، جوشکاری قطعات از این ماده تنها با استفاده از تجهیزات جوشکاری ویژه قابل انجام است.

مهمترین مزیت فولاد گالوانیزه مقاومت عالی آن در برابر انواع عوامل فیزیکی و جوی است.

این ماده به راحتی در برابر باران و برف شدید مقاومت می کند، که به آن اجازه می دهد به طور فعال در فضای باز استفاده شود. از این رو نرده ها و کف ساختمان ها، انواع عرشه فولادی گالوانیزه رواج یافته است.

این ماده نیز توسط سقف‌سازها ارزش زیادی دارد. ورق گالوانیزه کرکره ای رنگی به دلیل ظاهر و هزینه کم و همچنین دوام در اکثر سقف های مدرن دیده می شود.